Verbetering van de efficiëntie in het toerisme door middel van elektronische bewegwijzering

Toerisme is een van de grootste industrieën ter wereld. Met de groei van online reisportalen kunnen gebruikers moeiteloos meerdere reisaanbiedingen op internet vergelijken in recordtijd. Als gevolg van de online toerismebranche en de grote vraag van klanten ontstaan er voortdurend wisselende prijzen, zodat een snelle update van offline aanbiedingen een absolute must is in de lokale toerismebranche. Elektronische labels garanderen een snelle en flexibele oplossing voor de etikettering van aanbiedingen en een hoog serviceniveau - zowel op de luchthaven, in franchise-reisbureauketens als bij particuliere reisaanbieders.

Mogelijke toepassingsgebieden
  • Markering van lopende aanbiedingen
  • Weergave van last-minute aanbiedingen
  • Markering met een bedrijfspsychologisch ontwerp
Voordelen voor uw gasten
  • Verhoogde klantenservice
  • Laatste reisaanbiedingen
  • Goedkoopste reisaanbiedingen
Voordelen voor uw bedrijf
  • Duurzaamheid
  • Centrale controle
  • Efficiënte verkoop
  • Klantenzorg
  • Klanttevredenheid
  • Ontwerp
  • Actuele prijs
  • Concurrentievermogen