Elektronische bewegwijzering voor beurzen en evenementen

Belangrijk voor exploitanten
  • Flexibiliteit
  • Centrale controle
  • Update snelheid
Voordelen
  • Minder materiaaluitgaven dankzij flexibele updates
  • geïndividualiseerde informatie zonder kabels
  • intelligente roaming binnen het Access Point-netwerk
  • snelle verspreiding van relevante informatie (uniform of selectief)

Ongeacht of het gaat om grote beurzen of kleinere zaalbezettingen, bijvoorbeeld voor bruiloften of partnerevenementen, met behulp van het centraal gestuurde bewegwijzeringsplan kan de betreffende bezetting dagelijks of zelfs per uur worden bijgewerkt.

Grote organisatoren kunnen de infrastructuur van e-shelf-labels gebruiken om alle informatie direct vanuit het backend centraal naar de hele locatie te publiceren.

Accreditatie voor evenementen met de fashionTAG

Een andere toepassing op het gebied van digital signage voor beurzen en evenementen zijn fashionTAG's, die kunnen worden gebruikt als gepersonaliseerde toegangskaarten of naambadges. Hun handige, lichte ontwerp met lange levensduur van de batterij maakt ze ideaal voor elektronisch bezoekersbeheer op evenementen.

Een eenvoudig en snel incheckproces voor sportevenementen, festivals, bedrijfsevenementen of beurzen is in de toekomst gegarandeerd: met behulp van een QR-code generator kunnen de in het systeem opgeslagen bezoekersgegevens en andere diensten van het evenement vooraf op de fashionTAG worden opgeslagen. Deze informatie kan dan met een speciale QR-code scanner of een smartphone worden opgevraagd. Ook andere webdiensten zijn via de geïntegreerde NFC-technologie eenvoudig toegankelijk. Geïntegreerd in een reeds bestaande digitale infrastructuur met verdere systemen voor bewegwijzering, kunnen de fashionTAGs individueel worden aangepast, waarbij updates in real-time plaatsvinden.

Accreditatie wordt gebruikt om de toegang tot afzonderlijke delen van het evenemententerrein doelgericht en op een hoog veiligheidsniveau te controleren. De individueel bedrukbare lanyards met bijvoorbeeld uw bedrijfslogo completeren het aantrekkelijke uiterlijk van de fashionTAGs en weerspiegelen uw persoonlijke bedrijfsidentiteit. Zo bieden fashionTAGs de ideale mogelijkheid om de accreditatie van uw bezoekers te optimaliseren en te digitaliseren in termen van een winstgevende digital signage oplossing.