De oplossing: beheer uw klantenstromen met de digitale klantenstopper

Uw voordelen
  • Gemakkelijk te installeren en te gebruiken
  • Continue informatie over de klantenstroom in de winkel
  • Transparantie voor klanten en medewerkers
  • Werkdrukontlasting van uw medewerkers
  • Begrijpelijk en intuïtief ontwerp (bijvoorbeeld een "Corona stoplichtsysteem")

Implementatie en contentmanagement

De installatie van het systeem is eenvoudig en vereist geen speciale kennis. Zolang u beschikt over een lokaal draadloos netwerk (WiFi) met internettoegang en standaard netwerkverbindingen, is uw winkel geschikt voor de implementatie van de Smart Customer Flow Manager. Vrijwel elke monitor of TV met een HDMI-aansluiting kan worden gebruikt om de inhoud weer te geven. Als u bestaande displays wilt gebruiken in plaats van de aanbevolen digitale klantenstopper, heeft u naast de sensoren en software die in het systeem zijn opgenomen ook een mediaspeler nodig, die wij u graag als onderdeel van het pakket aanbieden. Het aantal sensoren hangt af van de indeling van uw winkel. Als de in- en uitgang identiek zijn, is één sensor voldoende. Als in- en uitgang gescheiden zijn, heeft u twee sensoren nodig.

De inhoud van de displays en het beheer van de toegangsinstellingen (bijvoorbeeld het instellen van de limiet) kunnen eenvoudig worden beheerd en bewerkt via een gebruiksvriendelijke webinterface. Ontwerp de sjablonen volgens uw huisstijl en voeg individuele content toe: reclame, kortingsacties, winkelnieuws of algemeen nieuws. Zo kunt u de digitale klantenstoppers gebruiken als advertentieruimte en de wachttijd voor uw klanten voor uw winkel aangenamer maken.

Galerie

Prijzen

Alle prijzen zijn nettoprijzen in euro.

Sensoren:

Ingang en uitgang identiek (1 sensor)

169,00€ netto

Ingang en uitgang afzonderlijk (2 sensoren)

319,00€ netto

Digital Signage Display:

Optie A: 43" digitale klantenstopper van e-shelf-labels

1290,00 € netto

Optie B: bestaand display met A-216W Media Player

75,00 € netto

Licentiekosten:

Maandelijkse kosten voor Smart Customer Stream Management (3 maanden vooruit)

20,00 € netto

 

Na Corona: Winkelanimatie en interactief productadvies

Sensoren en display kunnen ook na de COVID-19 pandemie nuttig in de winkelinfrastructuur worden geïntegreerd. Terwijl de sensoren de klantenstromen kunnen blijven meten voor statistische doeleinden, dient het digitale reclamebord bijvoorbeeld als modern reclamemedium of als interactief productadvies. Zo maakt u het uw klanten gemakkelijker om direct een aankoopbeslissing te nemen en hoeven zij niet meer online te zoeken naar hun favoriete artikel! Via display of touchscreen geven de virtuele verkoopadviseurs de essentiële informatie over het gewenste artikel. Bovendien toont de koppeling met de digitale prijsetiketten van e-shelf-labels de positie van het artikel door het knipperen van de in de etiketten geïntegreerde LED's, waardoor lang zoeken in de winkel en een eventuele afbreuk van de aankoop wordt voorkomen.